Search found 570 matches

by Vonni
Thu Jul 19, 2012 10:00 pm
Forum: General Chatter
Topic: KD Shockwave rumors
Replies: 13
Views: 3892

Re: KD Shockwave rumors

I too have experienced the silly thoughts of guests that are not as, for lack of a better term, educated as enthusiasts. When I was at Sea World Orlando a guy in line behind me for Steel Eel told the rest of the people in his party that the first hill is 600 ft tall! I about died lol!
by Vonni
Thu Jul 19, 2012 9:13 pm
Forum: What's New
Topic: 2013 Rumors
Replies: 69
Views: 18571

Re: 2013 Rumors

True. I just can't help but wonder what it would be then. Hmm.... I guess we will soon find out.
by Vonni
Thu Jul 19, 2012 9:12 pm
Forum: General Chatter
Topic: Daredevil Daze 2012
Replies: 124
Views: 27628

Re: Daredevil Daze 2012

Thats awesome! Have fun! I went to Knotts and SFMM back in 2005 and had the time of my life! Oh, I also did Universal Studios. The Mummy is a BLAST! (No pun intended lol!)
by Vonni
Thu Jul 19, 2012 9:10 pm
Forum: General Chatter
Topic: KD Shockwave rumors
Replies: 13
Views: 3892

Re: KD Shockwave rumors

Lol I thought you meant "sinking" as in being removed haha! I actually went and googled it haha! Oh man I'm weird lol!
by Vonni
Thu Jul 19, 2012 8:00 pm
Forum: General Chatter
Topic: Daredevil Daze 2012
Replies: 124
Views: 27628

Re: Daredevil Daze 2012

Are you going to any amusement parks for your honeymoon?
by Vonni
Thu Jul 19, 2012 8:00 pm
Forum: General Chatter
Topic: KD Shockwave rumors
Replies: 13
Views: 3892

Re: KD Shockwave rumors

I've not heard anything about Magnum. Whats the scoop?
by Vonni
Thu Jul 19, 2012 4:17 pm
Forum: What's New
Topic: 2013 Rumors
Replies: 69
Views: 18571

Re: 2013 Rumors

I wonder what they would go with? Maybe a WingRider?
by Vonni
Thu Jul 19, 2012 6:42 am
Forum: What's New
Topic: 2013 Rumors
Replies: 69
Views: 18571

Re: 2013 Rumors

Honestly, I would rather just go another year without a new coaster than get a stupid Boomerang! If we do get one, I will not even ride it. Even if it would be a credit for me.
by Vonni
Thu Jul 19, 2012 6:38 am
Forum: What's New
Topic: 2013 Rumors
Replies: 69
Views: 18571

Re: 2013 Rumors

I had heard the rumor of Medusa as well, and really liked the idea. Now I'm nervous about possibly getting Flashback! That would really upset me! Ugh I hate how SFSTL is so neglected by the chain! We already have Boomerang at WOF, so SFSTL needs to stay original! How disappointing. Hopefully that is...
by Vonni
Thu Jul 19, 2012 1:02 am
Forum: General Chatter
Topic: Ultra Twister
Replies: 12
Views: 2955

Re: Ultra Twister

Thank you Paul! I'm glad to be here!

Yeah, it is very unfortunate that it could'nt be used.
by Vonni
Mon Jul 16, 2012 4:37 am
Forum: General Chatter
Topic: If A Theme Park Ride Or Rollercoaster Could Talk
Replies: 32
Views: 8796

Re: If A Theme Park Ride Or Rollercoaster Could Talk

Screamin' Eagle at SFSTL to Kingda Ka at SFGad- "Once upon a time..."
by Vonni
Sun Jul 15, 2012 11:48 pm
Forum: General Chatter
Topic: Daredevil Daze 2012
Replies: 124
Views: 27628

Re: Daredevil Daze 2012

I've been wanting to get to Six Flags so bad this year, and I think this would be the perfect time! I've never, ever been to an enthusiast event and this looks awesome! Hopefully I can make it.
by Vonni
Sun Jul 15, 2012 11:45 pm
Forum: General Chatter
Topic: Ultra Twister
Replies: 12
Views: 2955

Ultra Twister

I've been doing some research on the Ultra Twister that was once at Astroworld, and that has sat in Storage at Six Flags America since 2005. I rode this coaster when it was at Astroworld, and it is an awesome ride! It is so unique and it is (to the best of my knowledge) the only coaster of its kind ...
by Vonni
Fri Jul 13, 2012 1:28 am
Forum: What's New
Topic: 2013 Rumors
Replies: 69
Views: 18571

2013 Rumors

Hey everyone, I know I'm new to the forums, certainly not new to the -G site, but I was wanting us to talk about the new for 2013 rumors we may be hearing. I'm too excited to wait any longer lol! I have a feeling that 2013 is going to be a banner year for coasters! I'm really looking forward to SDC'...
by Vonni
Thu Jul 05, 2012 5:01 am
Forum: What's New
Topic: The Outlaw? New coaster at Silver Dollar City
Replies: 31
Views: 10727

Re: The Outlaw? New coaster at Silver Dollar City

I am so looking forward to this coaster. Its been so long since I've got to go to a theme park, but I'm am definitely going to SDC next year! No questions! The construction photos look so amazing! This is definitely going to be one of the parks best additions and one of the best coasters in the stat...